چگونه در اینستاگرام مشتری جذب کنیم ؟

دیجیتال مارکتینگ، مانند ماهی گیری
شهریور ۱۱, ۱۳۹۶
چگونه استخدام شویم؟
شهریور ۱۱, ۱۳۹۶

در دو سال گذشته بسیاری از مدیران و کارشناسان شاهد بازخورد مناسب و اعتماد به فعالیت در شبکه های اجتماعی شدند.

اما دو نکته قابل ذکر که در این خصوص باید به اون توجه بشه رو برای عزیزان شرح خواهیم داد.

قدرت شبکه های اجتماعی در فروش محصولات و خدمات به کاربران،  دلیلی برای حضور برند های بزرگ و همچنین ایجاد فروشگاه های اینستاگرامی و تلگرامی بوده، البته باید توجه کنیم این عملکرد تنها مناسب برخی از خدمات و محصولات خواهد شد.

در خدمات تخصصی نظیر خدمات گردشگری، لوازم خانگی، پوشاک، طلا و جواهر و برند های دیجیتال و … این فعالیت اغلب در آگاهی مخاطبان با برند پیش خواهد و فروش در اینگونه برند ها کمتر به چشم خواهد خورد و نتیجه حاصله با زمان صورت میگیرد.

 

افزایش فالور اینستاگرام، تبلیغات در اینستاگرام

 

جذب فالور در صفحه اینستاگرام

برای جذب مخاطب به صفحه اینستاگرام، می توانید به چند روش عمل کنید.

تولید محتوای مناسب به همراه هشتگ ها، کاربران به دنبال هشتگ ها می روند و اگر محصولی دارید که کاربران به دنبال آن محصول و خدمات هستند با درج هشتگ می توانید تعداد زیادی از کاربران رو به پیج خود راهی کنید.

تبلیغات در صفحات پر بازدید و تخصصی یکی دیگر از راهکار های جذب مخاطب می باشد که البته این روش در اینستاگرام کمتر به افزایش فالور ختم شده و اغلب باعث فروش و آشنایی مخاطب با محصولات، خدمات و برند شما می شود.

تولید محتوا جذاب، محتوایی که باعث شود کاربر شماره یک آن پست را به کاربران دیگر ارسال و به اشتراک بگذارد، این روش مطابق با روش دهان به دهان عمل کرده و تاثیر به سزایی در فروش از طریق اینستاگرام خواهد داشت.

 

افزایش اعتماد کاربر در شبکه های اجتماعی

پشتکار و پیگیری در تولید محتوا، به روز بودن و ارتباط دائمی با کاربر رمز موفقیت یک صفحه اینستاگرام خواهد بود، کاربران ابتدا شما را دنبال می کنند. در صورت ارائه محتوای مناسب، آموزشی و ارائه راهکار های صحیح برای تهیه محصولات و خدمات شما می تواند نقطه عطفی برای ارتباط عمیق تر، جلب اعتماد و تبدیل یک کاربر به مشتری باشد.