خدمات موشن‌گرافیک

موشن گرافیک، رسانه ای ساده و انعطاف پذیر

امروزه رسانه‌ها نقش بسیار بزرگ و با اهمیتی در زندگی پیدا کرده‌اند.
موشن گرافیک یا گرافیک متحرک، یکی از مدرنترین رسانه‌های تصویری حرکتی است که در روند انتقال پیام و محتوا کمک شایانی می‌کند.

اخیراً موشن گرافیک جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. سبکی جذاب و ساده که محتوا را به سادگی انتقال می دهد؛ جذابیت بصری بالا و همینطور حجم پایینی دارد، رنگ هایی که در ساخت آن استفاده می شود جذابیت آن را دو برابر می کند. و بنابراین این سبک قابلیت انعطاف پذیری بالایی در رسانه های مختلف دارد. این ویژگی سبب می شود تا اشتراک گذاری این محتوا با سرعت و تعداد بیشتری انجام شود زمان آماده سازی یک موشن گرافیک باکیفیت به نسبت پایین تر از سایر سبک های ویدئویی است، همینطور قیمت تولید موشن گرافیک به نسبت پایین تر از سایر ویدئوهاست .

در ابتدا از موشن گرافیک برای متحرک سازی آرم و لوگوی شبکه های تلویزیونی، کمپانی های سینمایی و برخی دیگر از شرکت ها و یا رویدادها استفاده می شد. اما کم کم دامنه ی استفاده از گرافیک متحرک گسترش یافت و برخی از تکنیک های سینمای و فیلم سازی، همچون صداگذاری حرفه ای و … نیز به آن وارد شد. آنگونه که امروزه موشن گرافیک نقش ویژه ای در تبلیغات و اطلاع رسانی رسانه ای و فیلمیک یافته است . همه این ویژگی ها باعث می شود همه کسب و کارها برای انتخاب موشن گرافیک به عنوان ابزار اصلی انتقال محتوا در بازاریابی محتوا یقین پیدا کنند. با اطمینان آینده بازاریابی ویدئویی در دست موشن گرافیک است .

ویژگی های تیزرهای تبلیغاتی موشن گرافیک عبارتند از:

۱٫ سناریوهای خلاقانه با بهره گیری از اتاق فکر
۲٫ استفاده از حرکات و تکنیک های نوین و پیچیده ی متحرک سازی گرافیکی
۳٫ صدا گذاری و افکت های صوتی حرفه ای
۴٫ استفاده از افکت های تصویری جذاب
۵٫ با به کار گیری به روز ترین اتود های دنیا
۶٫ ساخت سریع و آماده شدن تیزر در کوتاه ترین زمان ممکن
۷٫ هزینه های به نسبت پائین تر
۸٫ استفاده از تکنیک فیلم سازی تلفیقی و فیلمسازی دیجیتال
۹٫ استفاده ی موثر و گسترده از جلوه های ویژه ی رایانه ای
۱۰٫ استفاده از گویندگان حرفه ای با صدای آشنا
۱۱٫سناریوهای خلاقانه با بهره گیری از اتاق فکر
۱۲٫تصویر سازی ( از ساده تا حرفه ای)

ساخت کلیپ های موشن گرافیک

شما همیشه برای ساخت فیلم ، کلیپ و تیزر تبلیغاتی خود امکان فیلمبرداری ندارید! یا محدودیت زمانی دارید و یا می خواهید کار را بدون مشکلات حمل و نقل و با کمترین مشغله ذهنی به اتمام برسانید. شاید هم می خواهید در زمانی کم ، بیشترین اطلاع رسانی را داشته باشید؟ پیشنهاد ما موشن گرافیک است. تنها با تعدادی تصویر و مقداری اطلاعات مکتوب در مورد آن ، در زمانی کم صاحب تیزر اختصاصی معرفی محصول و خدمات خود شوید.

تیزرهای نمایشگاهی

ساخت تیزرهای نمایشگاهی برای معرفی محصولات و خدمات شرکت و کارخانه ، جهت پخش در نمایشگرهای نصب شده در محل غرفه شما. این تیزرها به صورت موشن گرافیک (گرافیک و انیمیشن کامپیوتری) ساخته شده و نیازی به فیلمبرداری ندارند. به همین دلیل در مدت زمان کوتاهی آماده شده و همچنین از هزینه کمتری برای ساخت برخوردارند.

تیزرهای تبلیغاتی برای فضای اینترنتی ، شبکه های اجتماعی ، وایبر ، تلگرام و یا پخش در وبسایت ها
در صورتی که قصد تبلیغات در اینترنت ، شبکه های اجتماعی ، وایبر ، و یا حتی درج تیزر در وبسایت خودتان را دارید این بهترین انتخاب شما خواهد بود. با سفارش ساخت یک تیزر موشن گرافیک کوتاه ، جذاب کلاسیک و یا مهیج و اکشن ، محصولات و خدمات خود را در فضای مجازی معرفی نمایید. همچنین راه اندازی کمپین تبلیغاتی از این طریق بسیار مطلوب و نتیجه بخش خواهد بود. این رده جدید از تبلیغات با توجه به اینکه با هزینه ای کم مخاطبان بسیاری دارد ، مورد توجه بسیاری از شرکت ها و تولیدکنندگان قرار گرفته است.
ساخت تیزر گرافیکی و موشن گرافیک با جذابیت بسیار بالا جهت نمایش دادن خدمات مورد نظر و تصاویر مرتبط ، به همراه تصاویر و نام و لوگو. این نوع تیزر و کلیپ نیازی به فیلمبرداری ندارد و مقرون به صرفه تر از تیزر ویدیویی که نیاز به فیلمبرداری دارد می باشد.

نگاه ما به موشن گرافیک

موشن گرافیک با توجه به خلق کاراکتر وتصویر سازی محیط های مختلف با توجه به نیاز و حرفه هر فرد به ذات و اصل هنر گرافیک نزدیک است که عامل زیبایی بخش حرکت با آن تلفیق شده است تا ابزاری باشد برای معرفی محصولات ،فرهنگ سازی و آموزش شرکت ها و سازمانها و ارگانهای دولتی ،موشن گرافیک با توجه به زمان و سرعت تولید و استقبال مخاطب از این نوع تبلیغ جایگاه ویژه ای در بین افرا باز کرده است که این استقبال روز به روز گسترده تر می شود .

مراحل طراحی موشن گرافیک مشتریان محترم ، در آژانس دیجیتال مارکتینگ مشتری من طبق مراحل زیر طی می شود تا موشن دلخواه شما پیاده سازی و تحویل شما عزیزان گردد .

مرحله اول : دریافت اطلاعات اولیه، نظرات و پیشنهادات مد نظر کارفرما در خصوص طراحی موشن گرافیک
مرحله دوم : مشخص شدن بودجه و عقد قرار داد
مرحله سوم: سناریو نویسی همراه تحویل متن نریشن و گرفتن تایید از کارفرما
مرحله چهارم : تحویل نریشن و صدای گوینده و تایید از جانب کارفرما
مرحله پنجم : تحویل طرح تصویر سازی شده کاراکترها
مرحله ششم : اعمال تغییرات احتمالی کارفرما بر روی طرح های اولیه ارائه شده توسط مجری و تایید نهایی طراحی اولیه
مرحله هفتم : انیمیت کردن تصاویر
مرحله هشتم : میکس و صدا گذاری
مرحله نهم : تحویل اولیه با نسخه بازبینی
مرحله دهم : اصلاح و اعمال تغییرات و نظر کارفرما
مرحله یازدهم : تایید نهایی موشن گرافیک از جانب کارفرما
مرحله دوازدهم : تحویل نهایی موضوع قرارداد به کارفرما و پایان قرارداد